Stillingsannonse:

Brand Studio søker innholdsprodusent(er) /
prosjektleder(e) til vikariat

Søknadsfrist: Snarest

Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Vil du være med på å lage innholdsmarkedsføring på tvers i hele Schibsted?

Brand Studio produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring på Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen og på E24.

Avdelingen består i dag 22 ansatte og vi opplever en kraftig vekst og etterspørsel.

Som en del av vår offensive satsing på innholdsmarkedsføring trenger vi flere med på laget.

På grunn av fravær og ferieavvikling søker Brand Studio:
Innholdsprodusent (er)/prosjektleder(e) i vikariat (opp til 3 mnd)
Periode kan avtales, men behovet er fra nå - og over sommerenInntektene våre bidrar til å sikre fremtiden for frie, uavhengige og gode redaksjonelle miljøer.

Innholdsmarkedsføringen i våre mediehus er tydelig merket som reklame og må ikke forveksles med uavhengig journalistikk.

Innholdsmarkedsføringen i våre mediehus er tydelig merket som reklame og må ikke forveksles med uavhengig journalistikk. Samtidig ønsker vi at innholdet vi produserer følger mediehusenes språk- og virkemiddelbruk og er av god kvalitet.

Brand Studio består av innholdsprodusenter/prosjektledere, utviklere, designere og kommersielle rådgivere.

Sammen har vi lang erfaring både fra redaksjonell og kommersiell side i Schibsted. Det gjør avdelingen til et godt sted for faglig utvikling.

I tillegg har vi lokale avdelinger i Bergen og Stavanger.

Du må ha en god penn og være flink til å finne interessante vinkler. Minst like viktig er evnen til å håndtere oppdragsgivere profesjonelt og konstruktivt.

Som innholdsprodusent/prosjektleder vil du få en fast portefølje av kunder, delta i kundemøter, produsere innhold og være med på å evaluere kampanjer sammen med kunden.

Innholdsprodusenten vil være med på å lage native-løsninger på tvers i hele Schibsted.

Vi ser for oss at vår nye kollega kan huke av de fleste punktene på listen under:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt
  • Kjennskap til innholdsmarkedsføring/content marketing
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet
  • Selvgående, strukturert og driftig
  • Solide kommunikasjonsegenskaper
  • Evnen til å lede workshops og kreative prosesser på en god og strukturert måte
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid
  • God kjennskap til Vær Varsom Plakaten og god etisk vurderingsevne
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.
  • Redaksjonell erfaring fra relevante mediehus er en klar fordel
  • God kunnskap og innsikt i økonomi og næringslivsstoff er en fordel da vi ønsker å styrke vårt team som jobber med E24s kunder.
  • Videokompetanse er en fordel da vi aktivt ønsker å utvide vårt videoteam.

Selv om Brand Studio vokser fort, er vi fortsatt få personer som deler på ansvar og oppgaver. Derfor er det viktig for oss at kandidaten vi ansetter kan fylle flere roller og bidra i forskjellige sammenhenger.

Denne stillingen gir deg mulighet til å komme tett på medienes kommersielle, teknologiske og etiske utfordringer.

Interessenter må kunne dokumentere sine innholdsferdigheter med gode eksempler på tidligere arbeider og sin erfaring med referanser. Arbeidssted er Oslo.

For spørsmål om stilling kontakt;

  • produksjonssjef Henrik Arneberg tlf 986 52 678 eller
  • innholdssjef Anders Ruud tlf 971 18 514

Søknadsfrist: Snarest

SØK STILLINGEN HER

Firma: Schibsted Norge AS

Brand Studio produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring på Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen og på E24.

Avdelingen består i dag 22 ansatte og vi opplever en kraftig vekst og etterspørsel.

Powered by Labrador CMS